Friday, March 3, 2017

ivmist

Cik Nong:
JOM KENALI IVMIST NANO OIL

Bahan Kandungan & Khasiat Dalam IV Mist Aromatic Nano Oil

IVMist Oil Rumusan Terhebat Nano Bio Teknologi menghasilkan zarah minyak yang lebih HALUS Sehingga boleh disembur seperti air,dan kadar serapan kedalam kulit begitu pantas boleh dirasai..

Antara BAHAN Dan KHASIAT -
(Herba-herba berikut terkenal, dari segi saintifik dan sejarah penggunaanya. Ia mempunyai khasiat untuk bahagian dalaman dan luaran badan manusia. Namun, di sisni, kami hanya menyebutkan Khasiat Untuk Bahagian Luaran Badan Sahaja (kerana IvMist Oil ini hanya untuk kegunaan luaran sahaja)

HABBATUS SAUDA
Terkenal sejak zaman dahulukala sebagai herba merawat masalah kulit termasuk Kanser Kulit. "Thymoquinone" dan "thymohydroquinone" yang terdapat di dalam Habatussauda, mempunyai kemampuan sebagai perawat MASALAH KULIT.

SAFFRON
Aromaterapi. Kajian menunjukkan "menghidu bau Saffron" dapat mengurangkan masalah sakit SENGUGUT (PMS).

Menurut sejarah, Alexander the Great dikatakan mengguna bunga Saffron, didalam mandian, untuk MERAWAT dan MEYEMBUH LUKA-LUKA di badan semasa berperang. Juga dikatakan, Cleopatra, juga menggunakan mandian bercampur Saffron, untuk meningkatkan keseronokan SEKSUAL ;)

Di Sri Lanka, Saffron telah digunakan lebih 2,000 tahun yang lalu untuk rawatan SAKIT KEPALA.

EKSTRAK ARGAN
Pelembab KULUT, JERAWAT, BEKAS JERAWAT dan ANTI PENUAAN serta pelbagai khasiat lain untuk kulit.

SERAI
Baik untuk masalah kulit, sakit sendi, kerisauan ("ANXIETY"), KEPALA, MIGRAIN dan lain-lain.

EUCALYPTUS
Berupaya MELEGAKAN PERNAFASAN, MENCAIRKAN KAHAK. Baik untuk rawatan HIDUNG TERSUMBAT, AKIBAT RESDUNG.

HALIA
Ianya bagus untuk MENGELUARKAN ANGIN dalam badan, menghangatkan badan. "Gingerols" yang terdapat di dalam halia, terkenal untuk merawat SAKIT/BENGKAK SENDI.

HALIA BARA
Pilihan Terbaik untuk buang ANGIN diperut. Juga untuk SENDI.

KELAPA DARA
Terbukti bermanfaat bagi mereka yang mementingkan kesihatan RAMBUT dan KULIT.

LIMAU PURUT
Membantu mengekalkan kelembapan KULIT, merawat KULIT KEPALA, LUKA, LEBAM, GIGITAN SERANGGA. Juga untuk AROMATERAPI (calm feeling).

PUDINA
Sangat membantu untuk meringakan PERNAFASAN akibat selsema,hidung berair,paru-paru dan masalah lain yang melibatkan pernafasan. Rasa "mint"nya memberikan "CALM FEELING" (rasa relax) kepada badan kita.

Dengan pelbagai khasiat Herba diatas:

IvMist bukan sahaja merawat LUKA FIZIKAL, malah terdapat bahan- bahan yang dapat membantu 'merawat' EMOSI, dengan MENGEMBALIKAN MOOD dan MEMBERI PERASAAN 'CALM' atau 'RELAX' :)

"SIHAT BADAN, SIHAT EMOSI"

InsyaAllah

BERAPA KALI PENGGUNAAN?

Satu botol..10ml=100-110 anggaran semburan...purata kegunaan 3 kali sehari selama 30 hari....30x3 kali sehari=90 semburan...kan sebotol untuk 110 semburan...jadi lebihan lagi 20 semburan boleh digunakan untuk bulan seterusnya..Jika guna hanya 1 semburan sehari, ia boleh tahan lebih kurang 3 bulan (Ingat..harga hanyalah RM 25 sahaja)
**ini utk botol 12mls yer**


ADAKAH SELAMAT?

Produk ini juga telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), patuh GMP, dan merupakan keluaran Bumiputera Muslim.

No. KKM: NOT 140703823K

berminat?? boleh wassap 017 6432497 (Ayu)

No comments: