Thursday, April 2, 2009

hepi bezday mama...

arini bezday mama balqis...iye da tue dah mama nie, huhuhu

hepi bezday to you...
hepi bezday to you...
hepi bezday to mama...
hepi bezday to you....

dikopipes dr blog mama yg suke merepek meraban, agi idup agi ngelaban

ceh mcm poyo jek wish bezday sendiri...ngehehehhe abih tu kalau sendiri xwish sape lagik nak wish, huhu walaupon hakikatnye mcm terlupe sikit yg harini adelah bezday sendirik....oklah aku memanjatkan kesyukuran ke atas Allah kerana masih bg aku peluang bernafas selama 25 tahun dibumi ini, sepanjang 25tahun aku idup nie rsnye xbyk perubahan yg aku bawak, pencapaian pon ape sgtla, selain beroleh degree pencapaian terbesar aku adelah beranakkkkk!!!! wo igt senang ke nak beranak oi, syukur sgt Allah mudahkan urusan aku melahirkan balqis dibumi asing nie, tp semuanye atas sokongan org yg plg hampir dgn aku yaitu encik suami yg tercinta...dan dah tentuler bezday aku lagi bermakna dgn kehadiran putri sulungku balqis...

gambo baru nih, tp kali ni mano balqis???? kuikuikui honeymoon jap



berbicara mengenai cita2 harapan dan impian, aku xnafikan sebenarnya kdg2 aku rase sedih,yelah aku nie xmcm kawan2 lain, happyly ever bekerjaya, rase mcm pengorbanan aku dr sekolah rendah sampai tahap universiti mcm nothing, pnylah aku bersengkang mata study time nak exam tp mcm xberbaloi, nsb baikla aku nie pemalas bkn minah study sgt, erm lagi pulak aku adelah harapan mak, arwah ayah aku, setiap kali stres encik huby menenangkan diriku dgn berkate kite belajar kerana Allah bkn nk kejar duniawi...hallo incik abg itu saya pon tahu tp kalau gitu awak xperlulah keje, study jekan cukup, huhuhu....tapi diusia ni nampaknya aku makin matang, xkesahlah ttg tu sume dah lumrah manusia ni mmg xpenah puas, bagila banyak mana pon tatap xcukup,xgitu?

erm tapi itulah skema pulak ayat aku nie macam org dolu2, mentang2la aku da msk 25..kuikuikui cpt tul mase berlalu, rs mcm semalam jek aku berkubang kat parit kampung aku tu..huhuhuhu tu jelah kot mcm biase azam aku yg semakin meningkat usia nie adelah untuk memberikan yg terbaik pd suami,anak dan dah tentu sekali emak aku..sebenarnye ade sesuatu yg aku xkonpem sekarang nie...sebenarnye aku rase perut aku membuncit, dah tu xpiriod sebulan, apekah maknenye tue??? guano plakla xtau makcik, tp apepon aku terima if aku pregnan lagik sbb aku mengagumi org yg ade anak byk, mungkin aku rs mcm superwoman kalau aku mampu beranak seploh...ko seploh makcik, anda mampu buat??????hahahhahahahahahahhaha

harini abah balqis menghadiahkan 2kuntum ros pink yg dibelinye waktu pulang dr school, agak berbau wangi juge walaupon aku lihat rupenye tidak berapa segar, tp xpe hujung minggu nanti aku demand betday present yg kaw2 pny

from the bottom of mama balqis heart........luv mama

4 comments:

Atiey MN said...

hepi birthday to mama balqis (^_^)
kalo urine test tu positive, leh jadi birthday present nih...pepun, murah rezeki angah kalo balqis nak dpt adik =)
salam cium kat balqis comei...
bile agaknye leh tgok balqis..abg n akak ipar ati kt johor skang...

eim said...

hape b'day utk mama balqis...
hape2 selalu k...
aik balqis nak dapat adik ke??hehe bestyee..

my balqis said...

ati n iem...

tq 4de wish, rase2nye macam konpem jek, tp stil xdiuji secara klinikal lagi, moge Allah mudahkan semuanye,huhu

Zeti said...

hepi besday mama Balqis. dah 25 tahun kan. kejapje rasa mcm baru pas tadika terus ada anak..hehhe.
wah222, nk tambah sorang lagi ke. sy pulak blum kot.period pun baru dtg pas Aisha 10 bulan lbh. jgn lupa wat announcement..huhu